Reklamace, výměna
Reklamační řízení se bez vyjímky řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Prodávající se zavazuje přijmout a bez zbytečného protahování vyřídit reklamaci vad zboží zakoupeného prostřednictvím http://www.e-polstare.cz/ . Reklamace se nevztahuje na zboží viditelně poškozené přepravou. Zákazník je povinnen zboží před převzetím zkontrolovat, zvláště v případě, je-li obal viditelně poškozen.
POSTUP REKLAMACE
1. Je-li součástí reklamovaného výrobku záruční list s reklamačním formulářem, prosíme o jeho důkladné vyplnění včetně popisu zjištěné vady. Pokud záruční list takovou kolonku neobsahuje, je nutné přiložit k reklamovanému výrobku průvodní dopis s popisem zjištěné závady.2. Je-li to možné, prosíme před odesláním výrobku k reklamaci o viditelné označení místa vady.3. Součástí zásilky s reklamovaným zbožím musí být : doklad o zaplacení, záruční list ( byl-li k výrobku vystaven ) a reklamační protokol nebo průvodní dopis s popisem závady.
4. Reklamované zboží nelze zasílat na dobírku. Takováto zásilka nebude prodávajícím převzata.5. O odeslání výrobku k reklamaci nás předem informujte, abychom mohli zahájit potřebné kroky ještě před přijetím zásilky.6 . Po převzetí zásilky s reklamovaným zbožím bude prodávající kupujícího informovat o zahájení reklamačního řízení a o termínu vypršení reklamační lhůty.7. Prodávající bude kupujícího bez zbytečného odkladu informovat o průběhu reklamačního řízení, zejména pak o závěrech expertního posouzení oprávněnosti reklamace.8. Je-li závada odstranitelná, bude tak učiněno. Pokud bude závada vyhodnocena jako neodstranitelná bude výrobek vyměněn za zcela nový kus. V případě, že nový kus nebude k dispozici, bude kupující ihned kontaktován a nabídnut mu jiný adekvátní výrobek nebo vrácení uhrazené částky v plné výši.9. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je dána 30ti dny od prokázaného převzetí zásilky.10. V případě, že reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě 30ti dnů, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a náhradu v plné výši.